☯ på kontoret?

Jahapp då står man å trampar i mitten av två jobb nu då. Kunde inte sova igårkväll och nu har man varit uppe i ottan också. (förkylningens fel). Känns kontisgt att man inte ska dit mer, till mitt gamla jobb asså.
Får försöka energitankarna på de nya ist. Eftersom det kommer vara helt nya kontor och inte 20 personer har suttit där innan ska jag sätta min prägel direkt. Det ser jag fram emot.

Jag har läst lite om hur man "feng☯shuiar" sitt kontor. Bara nåt litet inslag iaf. Man kan ju inte styra allt typ var man ställer skrivbordet kasnke. Jag lästa att man ska egentligen alltid göra en slagst utrensning när man får en ny plats och då ska man skala en apelsin i ett visst antal bitar sen ska man lägga de i en skål med vatten sen ska man gå å skvätta vattnet i rummet. haha de får jag nog låta bli att göra annars kommer folk tro man verkligen inte har alla hemma haha. Kan skriva upp om jag hittar något bra (& lite diskret) man kan göra :D

Nu väckte jag patrik med allt mitt harklande och hostande.. nu har även han stigit upp och ber mig dricka te haha så får väl göra de :)


Kommentarer
Postat av: Frida H

Åh, så spännande! ;D Jag vill vara med och Feng Shuia ditt kontor! Skriv, skriv skriv om det!!!



Snart flyttar ni "hit". Jag hoppas vi får komma över i "tid och otid" och leka med kissarna och trädgården. Feng Shuia den med? :P



Jag vill byta layout i min blogg förresten, hojta till när du har tid!

2012-02-14 @ 22:16:28
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0