✿ Raw Food ✿

Hoppas alla har en bra alla hjärtans dag därute. Jag är ju ledig idag också, sista dagen, sen börjar nya jobbet!
Hade tänkt fira alla hjärtans dag med att baka antingen goda mini cupcakes eller en raw-food grej som vi kan njuta av senare. Men Patrik tyckte det passade bättre med en böta på 2500 kr för att ej stanna vid stopplikt. Ja alla har sin smak ;) Vad ska ni göra?

Tänkte bomba ett inlägg om den nya dieten, just ja så fick jag ej kalla det förlåt pappa, menar såklart nya kosthållningen som vi(dom) kör är hemma!

Först å främst håller de fortfarande på med en DETOX kur som håller på ca 2 veckor och de har ju varit på en detox-weekend (som de fick av oss i julklapp).

Jag tänkte inte gå in på exakt vad de innbär men kan säga kort att raw food är mat utan gifter i sig och mer som en gorilla äter! haha ja ni hörde rätt! Gorillor bir inte sjuka tydligen för de äter mkt grönt.

För de som vill testa så tänkte jag dela med mig av de lyckade recepten. De som jag tycker är GODA iaf❣

Så här kan en måltid se ut..


Frukostar & smoothies


Förberedelser mm.


Kommentarer
Postat av: Frida H

Men vi är väl inga gorillor heller? Så det är en vegetarisk diet?

2012-02-15 @ 00:00:12
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0