Vitt lantligt in my ❤

Till sofia.
Jag ääääälskar också vitt lantligt men patrik är inte ett dugg för det. Men jag tänkte smyga in lite annat i form av möbler och detaljer ist. Satsar nog på en ganska neutral & ren bas. Idag går tankarna så iaf.
Kan visa vad vårt andra håll är mot. Pendlar lite mittemellan.

Det är inte extrem lantligt de heller iofs. Bortse från de blå kaklet ;)
De andra luckorna vi också tittat på är de nedan.
Ni ser kasnke att de är typ samma lucka (p's favorit) fast i olika kök (förutom första bilden).







Kommentera gärna för vi behöver tips och ideer :) Man fastnar ju i samma tänk.
De viktiga är väl också att de passar till huset! kolla gärna ✐ här
Jag gillar nästan allt lika mkt nu bara de är VITT ✿◕ ‿ ◕✿
fy fasen vad svåååårt detta är!

Kommentarer
Postat av: S

Bild nr 2 is me!!! :)

2012-02-12 @ 11:49:28
URL: http://keepingup.blogg.se/
Postat av: My

Inte lAnt!! Blid nr 3!! Fast de bilder du hade utan handtag gillade jag bäst. In med lite slitna lantliga möbler till de eller något?!

2012-02-14 @ 01:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0