Chocolat shakespeare

Kan det möjligtvis vara den jag sökt efter säkert ett år? Har haft ett favoritlack innan men de var ett depend och vi vet säkert alla hur kassa dom är efter några användningar? Plus att de faller av nageln innan man ens hunnit njuta av att ha det på.
Jag har letat och letat efter ett "neutralt" lack som jag vill kunna ha på mig vardagar. Ett som passar till allt man har på sig helt enkelt. Jag kan inte vara utan nagellack heller. De känns så naket och ovårdat ut på mig. Har inga fina naglar längre..

Nu tror jag kasnke jag har en vinnare! Ett O P I lack som dessutom är ett av de bästa. Är lite ovan vid färgen men tittar på händerna hela tiden och kommer bara mer å mer fram till att de känns helt rätt. Om jag ska beskriva färgen är den lite guld-brun-hudfärgad med lite persiko inslag. De e därför jag tittar hela tiden för de är så många färger i den utan att de är mycket skimmer i på nåt mysko sätt. I LIKE 

Jag vet.. jag har ett födelsemärke i handen! Hur wierd är det!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0