Emil dök upp och allt gick åt skogen

Jag var nog inte ensam om att inte kunna sova inatt när stormen drog in som värst. Men de var nog inte många som låg och sov med en dönandes öppen spis precis sidan om sig! Måste varit ett jäkla sug i den skorstenen så mkt som det väsnades.
Inte blev kvällen mer lyckad när jag på kvällen innan skulle passa på att värma mig i ett varmt och mysigt bad medan det blåste och regnade ute. Hur perfekt hade inte det varit att ligga där i skummet lyssna på lite spa musik och läsa en bok. Det kan jag meddela gick INTE. vattnet blev endast fesjummet (jefla värmepanna) och det var mer läskigt och tyst och p var nere i källaren så kände mig helt obekvämt ensam bland spökena.
Skiiiiitkväääääll och skiiitdag känner jag just nu.
Men nu kom jag hem och ska bädda ner mig i sängen igen och kolla ett avsnitt big bang theory.
(Skitdag för jag haft så tråkigt på jobb idag) ytterst lite att göra.. då går tiden långsamt. :(
Men nu e jag ledig 4 dagar och ska njuuuuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0