Fjärilar & lessen på samma gång

Tänkte först lägga ut två riiiktigt fula men lite roliga bilder. Men nej.. Jag tror inte de haha. Ni få se texten ist.

Haha första bilden var när det var storm ute och de va sååå jäkla kallt när vi skulle sova så vi såg ut såhär!

Andra är en ikväll jag skulle läsa, men har ingen läslampa sidan om mig eftersom vi har lite special möblemang för tillfället och min lilla lampa som man knipsar på boken behöver nytt batteri! Vad gör man då? Joooooo.. Pannlampa!

Lite småsorligt med jobb nu. Emellanåt blir jag lite lessen för jag kommer sakna vara här och folket. Har aldrig haft en enda dag här då jag verkligen ej kännt för att gå hit. Vilket jag tycker e stort. Och när chefen säger att han verkligen vill ha kvar mig fick jag en stor klump i magen. Men så är det ju alltid i guess.. Försöker tänka på det nya och har ju massa fjärilar för där vet man inte alls vad som väntar! Spännande spännande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0