Lite abstinens

Uuuuujuj nu börjar jag faktiskt få lite abstinens av att inte ha min dator. Kan ju inte beställa mitt iphone skal heller. Har ändå stått ut bra tycker jag men ett par dagar sen så...

Kan berätta lite mer om jobb å så. Började med att vi har en liten svacka med jobb nu på vår avdelning. Speciellt i julas. Jag blir väldigt omotiverad av att ha lite att göra och man kände sig lite mer som ett problem på jobb snarare än en tillgång. Nu i efterhand har vi blivit mer involverade med bro eftersom dom har mer konstant med jobb plus att vi har jobb på g. Men iaf.

Jag såg iaf i en byggindustri tidning att ett nytt kontor skulle öppna här och fick en tanke på att söka. Speciellt eftersom vi pratat om att försöka hitta jobb närmre hbg nu när vi flyttat.

Men jag fick aldrig tummen ur, det är ju ett jäkla meck med ansökningar. Tar sjukt mkt energi tycker iaf jag.

Men sen så gick det en vecka eller två och ett samtal (nej två till och med) dök upp på min jobbtelefon. Två olika rekryterare som hörde av sig om samma jobb. Samma jobb som jag läst om i tidningen!

Om inte det är meningen så vet jag ej vad som är :)

Om ni letar nytt nångång så är tipset från mig att finnas på linked in. Har blivit headhuntad förut och tror de e där de hittar mig.

Bjuder på en bild på en del av väskan tatjana överaskade mig med i julklapp. Hon har sytt hela själv..hon e rätt sjuk på de där :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0