måndagstankar

Sitter nere i gillestugan i bårre nu. Har släppt iväg pappa å tatte på sina äventyr mot berlin och patrik som ska ta tåget för första gången. Har lite fjärilar i magen av nån anledning.. är ej säker på varför. Kanske för de är så mkt nytt på gång, stort som litet. Idag blir en viktig dag som förhoppnignsvis flyter på bra.
Mest nervös är jag väl för att ringa xx. Kan inte bestämma mig om jag är mer orolig för ett negativt besked eller för omställningen som det positiva medföljer.
Sitter nere i gillestugan i bårre nu. Har släppt iväg pappa å tatte på sina äventyr mot berlin och patrik som ska ta tåget för första gången. Har lite fjärilar i magen av nån anledning.. är ej säker på varför. Kanske för de är så mkt nytt på gång, stort som litet. Idag blir en viktig dag som förhoppnignsvis flyter på bra.
Mest nervös är jag väl för att ringa xx. Kan inte bestämma mig om jag är mer orolig för ett negativt besked eller för omställningen som det positiva medföljer.
hehe försökte tvinga ut lillen på ett litet utomhusbesök. taskigt av mig att välja den enda dagen som var minusgrader ute. Han tyckte inte om det och satt bara på dynan jag lagt på det kalla golvet. Det var nog bra egentligen.. han är ju innekatt och ska förbli en sådan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0