Mina första Levi's jeans

jaaaa jag fyndade också ett par jeans på rean!
Och inte vilka jeans som helst utan mina allra första levi's jeans!
Jag är supernöjd och de sitter verkligen jättebra. Precis lagom mkt blå som jag ville ha. Bler perfekt att kunna ha till våren också. Har mest mörka nu, förutom ett par jätteljusa. såå glad:))
Hittade dom på Väla, och måste säga att det har blivit bra där! Gud vad mkt fler butiker där är nu än sist jag var där. Och även om parkeringen var nästan smockfull svalde butikerna rätt mkt folk faktistk. Tumme upp
Idag har jag hjälpt Tatte att packa ner julen. Mysigt när det kommer upp men sååå skönt när det är nerpackat också. Blir så fräscht på något sätt.

Kommentarer
Postat av: S

Tur du inte köpte de på Gina då!!! :) Dessa var rumpsnygga!

2012-01-08 @ 15:12:15
URL: http://keepingup.blogg.se/
Postat av: V

jaaa mkt bättre!

sitter som en smäck men väldans tajta i midjan.. men de e bara att knäppa upp efter man ätit å vänta på att de töjer sig lite:) eller träna... vilket som haha

2012-01-08 @ 16:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0