Pinsamt

Gick in å va kaxig tyckte jag. Tog den tyngre stången och körde gärnet.. Totalt glömt att första tiden är uppvärmning fast de känns som ett pass. Körde körde å körde. Sen var de dags för dagens wod då. Å fyyy faaan. Då var man lagom mör asså. Thrusters, front squats, nåt annat bak mm sen armhävningar situps och sist burpes. (ja de heter nog inte alls så haha men jaja). 5 sånna runder och 40 sek på varje sak. jag dooooog. Skulle göra 5 rundor, stapplade ut efter 3!!!

Kan tilläggas att jag ej käkat sen lunch och klockan va 6. Kan jag skylla på de? Eller att jag bara hade för mkt vikt i början. (Eller otränad)

Men satan vad de känns bra på ett jävligt wierd sätt. Kan typ inte öppna en dörr nu för jag e så trött i armarna. :)

Jag hjärta crossfit forever ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0