Tillägger lite till

Jo att jag kunde mkt väl ha stannat där jag ät idag men när en dån chans trillar på en måste man lite ta den!

Mer är att de har tydligen försökt värva några av delägarna med och några till så nu har vi ändrat vår hemsida! Allas kontaktinfo är borta och endast växelnumret finns! Helt kaos:)

Ibörjan efter att jag sagt upp mig kändes de jättekonstigt på jobb.. Man kände sig lite skyldig på nåt sätt. Men nu är de rätt så mkt som vanligt igen när de lagt sig lite. Kan inte fatta att de e så lite tid kvar!! För mig känns detta nästan större än att flytta. Iaf just nu. Fast de är väl för att jag tänkt så mkt på de på senaste!

Sen blir de att sadla om tankarna och lägga full fokus på the house!! Just ja.. Får nyklarna 1 mars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0