Träning check

Body pumpade idag. Saaaaaaaknar crossfit så satans mkt:( inte okej när bara instruktören hade mer vikt än mig.. Ja de e bara ni som tränat med mig som vet att man inte är den starkaste av dom starkaste heller! Typ långt ifrån! Typ mer klenast!! Men när 90 % kör marklyft med en 6kg stång så... Nåt känns fel.

Vet att alla ska köra sin nivå men blir ändå lite otaggad.. Dessutom fanns de ett crossfit pass här som de nu flyttat till halv 6 en fredag. De hinner man ju aldrig.

Nu ska jag iaf joina resten som ligger å sover brevid mig.. Jepp alla tre! Patrik och katterna asså, inte pappa och tatjana haha. Fast tar nog min bok. :)


Kommentarer
Postat av: Sara

vad duktig du är! var P också med och körde?

2012-01-23 @ 11:31:15
Postat av: hearties

Sv sara: tack.. kände mig rätt överlägsen där men AJ min kropp idag så jag ska nog inte av så kaxig iaf ;) ja han va med fast får inte honom att gå på pass hehe.. han körde sitt eget i gymmet under tiden!

2012-01-23 @ 13:00:10
URL: http://hearties.blogg.se/
Postat av: C

Hihi hoppas dom öppnar nåt snart så du kan köra där! Då kommer jag och hälsar på :)

2012-01-23 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0