Yummie cupcakes

Bakade lite fika till oss idag, goodie :)
Blev ju kanske mer muffins än cupcakes dock, hade stora planer med dekoration m.m men saknade ingridenser och kunde inte hålla mig :P
Egentligen skulle N&P komma men tatti är fortfarande alldels sjuk så vi sköt på det. Igår blev de jobb i malmö lite så vi fick inte tittat hbg. Så idag blir det utflykt deluxe till VÄLA tillsammans med resten av hbg och alla hålor utanför (inklusive oss i bårslöv) ;)


Min närmsta kollega som jag delar rum med på jobb födde sin andra igår natt. Jag som har en del fobi mot födande fick typ ännu mer skräck nu. Hon var också den som hade lugnat ner mig men den här gången gick det inte lika bra. 3 ggr försökte dom ge henne ryggmärgsbedövning men det var en ny som skulle sticka henne och stack fel 3 ggr så hon fick INGEN! fiiifan. :/ allt var bra nu iaf!!



Kommentarer
Postat av: S

I'm here!!!!!!!! :))

2012-01-08 @ 12:58:52
URL: http://keepingup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0